Naslovnica VijestiPolitikaGospodarstvoLifestyleKulturaSportCrna kronikaZanimljivostiObavijesti Regija


#turizam

Gospodarstvo

VELIKI INTERES: HTZ ponovno pokreće kampanju „Epic Week in Croatia“

Koncept „Epic Week“ kampanje sudionicima omogućuje kreiranje idealnog odmora

Autor: Libero Portal
Foto: HTZ

25.04.2019.



Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Croatia, Full of life - Facebook, Twitter i Instagram ponovno pokreće odlično prihvaćenu promotivnu kampanju i nagradnu igru koja će u ovom izdanju nositi naziv „Epic Week in Croatia  Returns“.

Tako će brojni ljubitelji putovanja imati još jednu priliku za osvajanjem putovanja u Hrvatsku tijekom kojeg će moći doživjeti one aktivnosti koje su sami odabrali za svoj odmor iz snova. Kampanja će biti aktivna od petka, 26. travnja do 15. svibnja 2019. na tržištima Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Italije, Poljske, Češke i drugih, a sudjelovati naravno mogu i ljubitelji putovanja iz Hrvatske.

„Riječ je o jednoj od odlično prihvaćenih promotivnih kampanja Hrvatske turističke zajednice koja je u svoja dosadašnja četiri izdanja ostvarila doseg od preko 60 milijuna ljudi. Nastavak kampanje pokrećemo i ove godine i to na zahtjev samih fanova koji su brojnim porukama izrazili velik interes i želju za sudjelovanjem u nagradnoj igri. Upravo zbog toga očekujemo
odličan odaziv i promotivne rezultate tijekom provedbe ovog nastavka kampanje u sklopu kojeg ćemo Hrvatsku ponovno prikazati kao zemlju bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći brojne zanimljivosti za sebe“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Koncept „Epic Week“ kampanje sudionicima omogućuje kreiranje idealnog odmora i to putem posebno izrađene web stranice u sklopu koje se među ponuđenih 219 aktivnosti odabiru one koje čine nečiji odmor iz snova. Sudionici mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji su odabrane aktivnosti podijelili na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni čije su objave prikupile najveći broj lajkova. Glavnu nagradu osvaja osoba koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku u sklopu kojeg će doživjeti sve ono što je odabrala za svoj idealni odmor.

Dodajmo kako Hrvatska turistička zajednica u sklopu ovog nastavka kampanje, na odabrani program pobjednika, poklanja dodatni tematski dan odmora i boravka u jednoj od hrvatskih destinacija. Dodatni tematski dan bit će prilagođen već odabranim doživljajima te će moći uključivati primjerice rafting, kayaking, zip line, penjanje po stijenama, itd.

Posljednji nastavak kampanje ostvario doseg od 11 milijuna ljudi Posljednji nastavak kampanje naziva „Epic week – Last call“ provodio se u rujnu prošle godine te je tom prilikom ostvaren doseg od 11 milijuna ljudi, a više od osam tisuća novih fanova počelo je pratiti kanale Hrvatske turističke zajednice na društvenim mrežama. Tada je u samoj nagradnoj igri sudjelovalo više od 13.000 natjecatelja, a pobjednik je bio Angelo Elefante iz Italije koji od ponuđenih doživljaja odabrao kušanje soparnika i bračkog vitalca, posjet Splitu, fotografiranje bračke „kuće u kući“, posjet Starogradskom polju te fotografiranje s dalmatinerom, poznatom hrvatskom pasminom.


#Dan maturanata

|

Lifestyle
NISMO PALI DA SEZONA NE BI PATILA Smijeh, pjesma i veselje odzvanjali Turističkom školom (FOTOGALERIJA)

22.05.2019.  


#Dan maturanata

|

Lifestyle
VIDEO/FOTO Maturanti Gimnazije napravili show ispred škole!

22.05.2019.  


#Dan maturanata

|

Vijesti
DAN MATURANATA Veselje u Medicinskoj i Ekonomskoj školi! (FOTOGALERIJA)

22.05.2019.  

#Vodovod Dubrovnik

|

Obavijesti
NEOPHODNI RADOVI U četvrtak bez vode su...

22.05.2019.  

#Elektrojug

|

Obavijesti
U PETAK BEZ STRUJE više ulica povijesne jezgre

22.05.2019.  

#Grad Dubrovnik

|

Vijesti
U PREDVIĐENOM ROKU Završeni radovi u Ulici od Gaja

22.05.2019.  

#Dan maturanata

|

Crna kronika
NEREDI U MATURALNOJ POVORCI Bacali limenke pića na automobil i oštetili ga

22.05.2019.  

Danas na programu Libertas TV
www.libertas.tv

DUBROVNIK

19.9°C

Srijeda, 22.05.2019.

Max. 

0 °C

Min. 

0 °C

  Vjetar:

J 9.0 km/h  

  Vlaga:

67%  

  Tlak zraka:

1016.0 hPa  

  Oborine u zadnjih 24h:

0.60 mm  

  UV indeks:

umjeren 3.6  

  Temperatura mora:

18.5°C  

  Stanje mora:

2 (malo valovito) 

  Vidljivost:

20 km  

  Izlazak / zalazak sunca:

05:20 / 20:10  

  Izlazak / zalazak mjeseca:

23:41 / 08:10  

ČET

23.05.



0 °C

0 °C

PET

24.05.



0 °C

0 °C

SUB

25.05.



0 °C

0 °C

NED

26.05.



0 °C

0 °C

PON

27.05.



0 °C

0 °C

Izvor:


DHMZ

Tečaj

Kupovni

Srednji

Prodajni

+/- %

EUR

7.396092

7.418347

7.440602

-0.03%

USD

6.633862

6.653823

6.673784

+0.03%

CHF

6.568465

6.588230

6.607995

-0.01%

GBP

8.421876

8.447218

8.472560

-0.40%

Iznos: 

=

Izračun je informativan, koristi se srednji tečaj HNB.
Tečajna lista br. 099, primjenjuje se od 22.05.2019.
Izvor: hnb.hr

Glas Grada i Mozaik - online izdanje  

info kutak  


Naslovnica Opći uvjeti korištenja
Vijesti Politika Gospodarstvo Lifestyle Kultura Sport Crna kronika Zanimljivosti Obavijesti
Kućni ljubimci Dubrovnik očima prošlosti Grad, to ste vi Kad se sinjorine predstavljaju

Impressum: Dajana Brzica, glavna urednica, tel: +385 20 642 776, e-mail: urednik@liberoportal.hr

Novinar suradnik: Ivan Jukić

Fotoreporter: Željko Tutnjević, e-mail: zeljko.libertas@gmail.com

Marketing: Svjetlana Šimunović, direktorica marketinga, tel: +385 20 642 777, e-mail: marketing@libertas.tv

Izdavač: TELE5 d.o.o., Masarykov put 3c, 20000 Dubrovnik   -   Direktorica: Katarina Milat Kralj   -   © TELE5 d.o.o. Dubrovnik


Stranica liberoportal.hr koristi tzv. kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. Pročitajte više: Uvjeti korištenja